Empties #2 : March 2014
















Σήμερα έχω ένα post με empties όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα. Πάμε να τα δούμε λίγο καλύτερα.



Ζελέ μαλλιών fix 'n go (Oriflame)
Είναι ένα απλό ζελέ μαλλιών, αυτό που το ξεχωρίζει είναι ότι δε μου προκαλεί κνησμό όπως πολλά άλλα gel για τα μαλλιά,κατά τα άλλα είναι απλώς συμπαθητικό.
Μάσκες προσώπου: με ροζ άργιλο για απαλό καθαρισμό και με πρόπολη για τη νεανική λιπαρή επιδερμίδα (apivita)
Δοκιμάζω συχνά διάφορες μάσκες της apivita και μου αρέσουν σε γενικές γραμμές. Αυτή με το ροζ άργιλο τη μοιράστηκα με την αδερφή μου (aka της έδωσα το άλλο φακελάκι), ενώ από αυτήν με την πρόπολη έχω ακόμη ένα για μένα. Δεν έχω καταλήξει στο ποια μου άρεσε περισσότερο, εξαρτάται κάθε φορά από το τι νιώθω ότι χρειάζεται η επιδερμίδα μου.Κοστίζουν γύρω στα 3 Ε η συσκευασία με τα 2 φακελάκια.
Εμποτισμένη μάσκα ενυδάτωσης προσώπου (essence)
Πρώτη φορά δοκίμασα τέτοια μάσκα, την αγόρασα γιατί ήθελα γρήγορη ενυδάτωση σε χαμηλή τιμή , μόλις 1,29 Ε και μπορώ να πω ότι είναι μία μάσκα με ευχάριστο άρωμα αγγουριού που αφήνει πολύ ενυδατωμένη την επιδερμίδα.
Clear up strips (nivea) για μύτη , σαγόνι, μέτωπο για την αφαίρεση των μαύρων στιγμάτων
Δεν τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά, αλλά όταν η κατάσταση με τα μαύρα στίγματα φτάνει στο απροχώρητο είναι η μοναδική λύση!Είναι αρκετά αποτελεσματικά στην αφαίρεσή τους.
Lip balm coconut (apivita-lip care with cocoa butter ,organic beeswax and olive oil-spf 20)
Σας έχω ξαναμιλήσει για τα λιπ μπαλμ της apivita εδώ  και δεν έχει αλλάξει κάτι στη γνώμη μου παρόλο που τώρα χρησιμοποιώ αυτά που πήρα από φύση λύση, το καλοκαίρι μάλλον θα επανέλθω σε αυτά από apivita γιατί έχουν υψηλό δείκτη προστασίας για χείλη.
Concealer (radiant professional illuminator 09 dark beige)
Είναι το αγαπημένο μου concealer,είχα πάρει καινούριο πριν ακόμη τελειώσει αυτό και γενικά το χρησιμοποιώ χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κάλυψη που προσφέρει. Ο λόγος που το προτιμώ είναι ότι μπορώ να το φορέσω και μόνο του ακόμη κι όταν δε θέλω να βαφτώ.Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη κατά τη γνώμη μου (γύρω στα 14-15 Ε κι αυτό το λέω γιατί περιέχει μόλις 8 ml αν δεν κάνω λάθος)
Κρέμα προσώπου για ευαίσθητη επιδερμίδα (Castalia-sensial)
Εξαιρετικά λεπρόρρευστη κρέμα προσώπου, απλώνεται και απορροφάται άμεσα, ιδανική κατά τη γνώμη μου για λιπαρή επιδερμίδα ακόμη και το καλοκαίρι (την έχω τσεκάρει), δεν αφήνει καθόλου γυαλάδα ή λιπαρότητα στο πρόσωπο και ενυδατώνει πολύ καλά. Θα την ξανααγόραζα άνετα και τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Post a Comment

8 Comments

  1. Ωραιο ποστ!
    Ενδιαφερουσα η μασκα της essence!

    ReplyDelete
    Replies
    1. να σου πω την αλήθεια κι εγώ πρώτη φορά δοκίμαζα τέτοιου είδους μάσκα!

      Delete
  2. πολύ ωραια τα empties σου!!! φιλια!!!

    ReplyDelete
  3. πολύ ωραίο πόστ! είμαι πρώτη φορά στο μπλόγκ σου, είναι τέλειο!!

    τσέκαρε αν θέλεις και το νέο ποστ για το νέο H&M της Θεσσαλονίκης;)

    http://www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ,χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκάκι μου αν και τα εύσημα ανήκουν στην Ελευθερία που επιμελήθηκε το σχεδιασμό! Θα περάσω κι απ'το δικό σου!

      Delete
  4. Πολύ ωραία θα ήθελα βαση δοκιμάσω την μάσκα της essence

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αξίζει μια δοκιμή σίγουρα, είναι και οικονομική και αποτελεσματική κατά τη γνώμη μου!Α, και φυσικά δε θέλει σχεδόν καθόλου ξέβγαλμα!

      Delete

I appreciate every comment!