Νέες αφίξεις στο μπουντουάρ μου με λίγο απ'όλα όπως μπορείτε να δείτε και στη φωτογραφία.


Garnier pure active Exfo brusher γύρω στα 7 Ε
Πολύ βολικό επειδή έχει κάτι σαν σφουγγαράκι που καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα

L'oreal κώδικας νεότητας ορός λάμψης γύρω στα 20 Ε
Το χρησιμοποιώ μόνο βράδυ γιατί βαραίνει κάπως την επιδερμίδα μου (έχω λιπαρό δέρμα) και είναι πολύ νωρίς να μιλήσω για αποτελέσματα, αν και μια διαφορά τη βλέπω (ή θέλω να τη βλέπω γιατί είμαι στη φάση 4 του προηγούμενου ποστ!). Θα σας πω περισσότερα εν καιρώ!

Radiant depuffing eye cream 15 Ε από H/c
Με βόλεψε κυρίως στο άπλωμα του κονσίλερ, τη χρησιμοποιώ σαν βάση 

Dalon άργιλος σε πάστα γύρω στα 5 Ε από s/m
Μία φορά τη δοκίμασα μέχρι τώρα, αλλά καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος

Golden rose σκιά ματιών και μολύβι φρυδιών το μολύβι έκανε 2Ε ενώ η σκιά 5,5 Ε
Και τα δύο πολύ καλά για την τιμή τους

Essence μαντιλάκια για την αφαίρεση του μακιγιάζ των ματιών κάτω από 2 Ε
Δεν κάνουν και πολλά πράγματα ωστόσο λόγω μεγέθους βολεύουν για να τα έχεις στην τσάντα σου για μια ώρα ανάγκης

Sixteen long lasting nail polish fast dry No 502 1,50 Ε
Μου έκανε εντύπωση που έγραφε ότι στεγνώνει σε ένα λεπτό και πράγματι το κάνει

Σετ εργαλείων για νύχια 2 Ε 
Με καταβόλεψε το εργαλείο για τις παρανυχίδες με τις δύο άκρες, η μία είναι πλαστική η άλλη μεταλλική, πάντως έχω σωθεί σε συνδυασμό με αυτό το scrub νυχιών από radiant που κάνει εξαιρετική δουλειά, το έχω λατρέψει, χαλάλι τα σχεδόν 9 Ε που έδωσα για να το πάρω.




Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Τι αγορές έχετε κάνει πρόσφατα;