Η θεά της ομορφιάς, ο Άη Βασίλης και το σεντούκι με το θησαυρό

Στην Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή των Beauty bloggers που διοργάνωσε η γλυκιά Ζαχαρούλα από το ιστολόγιο "Ζάχαρη και Ομορφιά" κληρώθηκα μαζί με την Eva Aphrodite.
Την προηγούμενη βδομάδα παρέλαβα το μπαουλάκι που βλέπετε στη φωτογραφία, το οποίο θυμίζει σεντούκι θησαυρού. Όπως όλοι οι θησαυροί, έτσι και ο δικός μου ακολούθησε μια δαιδαλώδη διαδρομή μέχρι να φτάσει στα χέρια μου (αυτή είναι η μοίρα όλων των θησαυρών τελικά, να περιπλανώνται μέχρι να τους ανακαλύψεις, τι θησαυροί θα ήταν άλλωστε αν τους έβρισκες έτσι απλά;)

{tocify} $title={Table of Contents}




Το μπαουλάκι αυτό ήταν γεμάτο beauty καλούδια στο αγαπημένο μου χρώμα



μάλιστα (προφανώς η Eva Aphrodite έχει μαντικές ικανότητες, τι αρχαία θεά θα ήταν άλλωστε χωρίς αυτές;) τα οποία θα σας δείξω αναλυτικά παρακάτω.
Τα λάτρεψα όλα, τα φόρεσα όλα, εκτός από τις κρέμες που θα τις ανοίξω αφού τελειώσω αυτές που ήδη χρησιμοποιώ για να μην λήξουν. Πάμε να τα δούμε ένα ένα;



 Άρωμα Volare από την Oriflame , σε υπέροχη συσκευασία, ελαφρύ και δροσερό που νομίζω ότι ειδικά για την άνοιξη θα είναι ιδανικό. Εν τω μεταξύ από κει που είχα μόνο ένα άρωμα έχω βρεθεί τελευταία με πεντέξι αλλά αυτό είναι θέμα για άλλη ανάρτηση!
 Άλλο ένα άρωμα σε σπρέι που λάτρεψα γιατί έχει πολύ ιδιαίτερο άρωμα και διαρκεί ώρες το Oprah tenderlove ήταν μέσα σ'αυτό το μπαουλάκι και πλέον είναι στο μπουντουάρ μου, αλλά δε νομίζω να μείνει για πολύ γιατί το χρησιμοποιώ συνέχεια!
 Οι κρέμες που σας έλεγα από την σειρά youth minerals της Avon solutions . Το συλλεκτικό κουτάκι περιέχει κρέμα ημέρας,νυκτός και cleanser, τα οποία δεν τα δοκίμασα ακόμη για το λόγο που σας ανέφερα παραπάνω, οπότε θα σας μιλήσω πιο αναλυτικά γι'αυτά σε μεταγενέστερο χρόνο.

Πολύχρωμο και γλυκύτατο σαπουνάκι, που για να είμαι ειλικρινής ούτε αυτό έχω ανοίξει ακόμη, γιατί λυπάμαι να το χαλάσω,  αλλά δε νομίζω να αντισταθώ πολύ γιατί η μυρωδιά του με προκαλεί να το χρησιμοποιήσω!







Ένα πράγμα που επίσης λάτρεψα από αυτά που μου έστειλε η Eva είναι αυτό το κραγιόν από Yves Rocher. Μου αρέσει για πολλούς λόγους, απλώνεται εύκολα, δεν ξηραίνει τα χείλη και ενώ είναι κόκκινο της φωτιάς μου ταιριάζει, μπορώ να το φορέσω ακόμα και μέρα! Επειδή είμαι αρκετά χλωμή δε με κολακεύουν όλα τα κόκκινα κραγιόν, δεν είχα βρει ποτέ το ιδανικό κόκκινο, αλλά το βρήκε η Eva για μένα! Δεν είναι τυχαία θεά της ομορφιάς!




 Τέλος, κάτι που έγινε αναπόσπαστο κομμάτι του ντυσίματός μου είναι αυτό το υπέροχο κασκόλ που έφτιαξε η Eva με τα χεράκια της, σε αποχρώσεις που λατρεύω! Η φωτογραφία το αδικεί μάλλον, φορεμένο είναι όνειρο!
Δεν έχω να πω κάτι άλλο πέρα από ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Ζαχαρούλα για την όμορφη ιδέα και στην Eva για την τόσο γενναιόδωρη χειρονομία που συνοδευόταν από ιδιόχειρη κάρτα και πολλές καραμελίτσες!
Υ.Γ. Αν νομίζετε ότι αυτές είναι οι μόνες μωβ-λιλά πινελιές στο μακιγιάζ και το ντύσιμό μου γελιέστε! Σε επόμενο ποστ θα δείξω και τα υπόλοιπα λιλά αποκτήματά μου. Εσείς ποιο χρώμα αγαπάτε;

Post a Comment

3 Comments

  1. αααχ τι ωραίο αυτο το σεντουκάκι με τα δωρα!!!!!! να τα χαρεις ολα πολυ!

    ReplyDelete
  2. Πολυ ομορφο μπαουλακια και τα καλουδια!
    Να τα χαρεις!
    Το αρωμα Volare παλια ηταν το αγαπημενο μου!

    ReplyDelete

I appreciate every comment!