Beauty δώρα από περιοδικά (Μάρτιος 2014)






















Για νύχια θα σας μιλήσω και σήμερα, αυτή τη φορά δείχνοντάς σας περιοδικά που ξεχώρισα μέσα στο Μάρτιο για τα δώρα τους.  Το Cosmopolitan είχε δώρο βερνίκι essie σε διάφορες αποχρώσεις. Πήρα τη συγκεκριμένη γιατί ήταν η μόνη που δεν είχα και επίσης γιατί το χρώμα το θεωρώ πολύ ανοιξιάτικο. Παρακάτω θα δείτε και swatches από όλα.




 To madame figaro με δύο βερνίκια erre due ήταν ακόμα ένα "value for money" περιοδικό του μήνα.
Ο κύριος λόγος που το πήρα ήταν γιατί τα βερνίκια αυτά θεωρητικά στεγνώνουν σε ένα λεπτό. Και πράγματι έτσι είναι, στεγνώνουν πάρα πολύ γρήγορα. Μου άρεσαν πολύ και οι δύο αποχρώσεις που πήρα, παρακάτω μπορείτε να τις δείτε κι εσείς και να μου πείτε τη γνώμη σας. Ήδη έχουν αρχίσει να βγαίνουν τα περιοδικά του Απριλίου, αλλά μέχρι στιγμής δε μου έχει τραβήξει κανένα την προσοχή.
Εσείς πήρατε κάποιο περιοδικό το Μάρτιο; 
  Έχετε να μου προτείνετε κάποιο καινούριο; 

Post a Comment

7 Comments

  1. Τι όμορφα χρωματαααα .. Το πράσινο μου άρεσε περισσότερο... Φιλάκια χχχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πίστεψέ με και το κόκκινο είναι όλα τα λεφτά, η φωτογραφία το αδικεί, το πράσινο είναι πιο ανοιξιάτικο όμως!

      Delete
  2. Replies
    1. Ω,ναι! Τα λατρεύω, τι να κάνω μου έκλειναν το μάτι, δε φταίω εγώ!

      Delete
  3. το πηρα το Μαρτιο το cosmopolitan θεικο το βερνικι!!! :) φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ποιο χρώμα πήρες; Εγώ όλα τα άλλα που έδινε τα είχα ,γι'αυτό διάλεξα πράσινο!

      Delete
  4. Αν και δεν είμαι καθόλου φαν του πράσινου αυτό είναι πολύ ωραίο! Είναι σαν πραγματικό γρασίδι! Πάντως και τα άλλα είναι πολύ ωραία χρώματα!

    ReplyDelete

I appreciate every comment!