Αυτή η βδομάδα ξεκινάει με ένα tag game από το blog Mon fabuleux destin

Κανόνες του παιχνιδιού:

1) Αναφέρουμε την κοπέλα που μας έχει κάνει tag
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.




Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις:
1) Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη απόφαση που πήρες το 2013;
Καλύτερη απόφαση το να μετακομίσω, χειρότερη το μέρος που διάλεξα για διακοπές
2) Αν θα ήθελες να ασχοληθείς με κάτι καινούριο το νέο χρόνο τι θα ήταν αυτό; 
Ασχολούμαι ήδη με πάρα πολλά στα οποία θα ήθελα να δώσω περισσότερο χρόνο, οπότε δε χωράει κάτι καινούριο!
3) Ποιος είναι ο πρωταρχικός σου στόχος για το 2014;
Να κάνω σωστά επαγγελματικά βήματα
4) Πιστεύεις ότι το 2014 θα είναι μια καλύτερη ή χειρότερη χρονιά για σένα και γιατί; 
Καλύτερη! Έχω πάθει, έχω μάθει, έχω αλλάξει, γιατί να μην είναι μια σούπερ χρονιά;
5) Κακές συνήθειες που θα ήθελες να κόψεις με τη νέα χρονιά;
Θέλω να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου επιτέλους, αλλά το άγχος δε με αφήνει!




Οι ερωτήσεις από το Mitsaki
1)Με τι θα ήθελες σίγουρα να ασχοληθείς το 2014?
Με τη διδασκαλία όπως και τώρα
2) Που θα ήθελες να ταξιδέψεις το 2014?
Κωνσταντινούπολή ή Βενετία
3)Υπάρχεις κάποιος-α στον οποίο θα ήθελες να ζητήσεις συγγνώμη αυτή τη στιγμή?
Υπάρχει ένα άτομο, που έχω ζητήσει συγγνώμη ήδη, αλλά θέλω να το κάνω και έμπρακτα και όχι μόνο με λόγια
4) Υπάρχει κάποιος-α στον οποίο θα ήθελες να πεις "ευχαριστώ" αυτή τη στιγμή?
Ναι, στον άνθρωπο που είναι δίπλα μου
5) Υπάρχει κάποιος-α στο οποίο θα ήθελες να πεις "μου λείπεις" αυτή τη στιγμή? 
Στην αδερφή μου, που σπουδάζει μακριά


Και οι δικές μου ερωτήσεις

1. Αγαπημένο σου τραγούδι για το 2013 ήταν...
2. Η καλύτερη ταινία που είδες την περασμένη χρονιά ήταν....
3. Το καλύτερο βιβλίο που διάβασες τη χρονιά που μας πέρασε ήταν....
4. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε ένα χρόνο από τώρα;
5. Ποιο λάθος δε θα ήθελες να ξανακάνεις;

Κάνω tag σε όσες Beauty bloggers δεν έχουν πάρει ήδη μέρος στο παιχνίδι και ελπίζω να πάρουν μέρος και να μου αφήσουν λινκ με τις απαντήσεις τους! Φιλιά πολλά!