Review: L'oreal Skin Perfection Ενυδατική Κρέμα Προσώπου

Σήμερα θα σας πω δυο λόγια για την ενυδατική skin perfection της  L'oreal.
Θα είμαι πραγματικά σύντομη γιατί αφενός δεν έχω να πω πολλά, αφετέρου δεν έχω πολύ χρόνο.
Οπότε, ξεκινάω!
1. Πάρα πολύ καλή ενυδάτωση, ακόμα και για μικτή/λιπαρή σαν τη δική μου επιδερμίδα, δεν αφήνει λιπαρότητα,νιώθω το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό για πολλές ώρες
2. Δίνει ομοιομορφία στην επιδερμίδα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με το αποτέλεσμα




3. Τις κοκκινίλες τις εξαφανίζει είναι σα να μην έχετε, καλά εγώ γενικά δεν έχω αλλά όταν τη χρησιμοποιούσα είχα κατακκόκινη μύτη από κρυολόγημα, ε, με τη χρήση της κρέμας αυτό εξαφανιζόταν.
4. Η υφή της κρέμας είναι ελαφριά, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες
5. Για πόρους δε μπορώ να μιλήσω γιατί δεν έχω οπότε την έστειλα στην αδερφή μου που έχει και θα σας ενημερώσω μόλις μου πει τη γνώμη της!
6. Η συσκευασία είναι υπέροχη, γλυκούλα, χαριτωμένη, εξαιρετική, πραγματικό στολίδι για το μπουντουάρ, αλλά αυτό δεν ξέρω κατά πόσο έχει σημασία!
7. Η τιμή της ήταν πολύ προσιτή,νομίζω την πήρα και με 20% έκπτωση οπότε μου βγήκε γύρω στα 9-10 Ε



 Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τη σειρά Skin Perfection; Εντυπώσεις;

Post a Comment

4 Comments

  1. από αρωμα πως τα πάει?

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχει ένα διακριτικό, σχεδόν ανεπαίσθητο γλυκό άρωμα. Για ενυδάτωση πάντως τη συστήνω ανεπιφύλακτα!

      Delete
  2. αχ τι ωραία! είσαι η τρίτη από την οποία ακούω καλά πράγματα γι'αυτήν! την εχω αλλα δεν την εχω δοκιμάσει ακόμα. Νομίζω θα είναι η αμέσως επόμενη!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. νομίζω ότι δε θα το μετανιώσεις!

      Delete

I appreciate every comment!