Beauty e-nterview #3 Ολβέρα από @FromPg with Love

      Η πρώτη συνέντευξη για το 2014 είναι γεγονός και στον διαδικτυακό καναπέ του Beauty e-studio κάθεται σήμερα μία από τις αγαπημένες μου fashion bloggers. Εγώ θα την αποκαλούσα ανυπόκριτη, με πολύ ωραίο στιλ για τα γούστα μου (στο ιστολόγιό που διατηρεί μαζί με την αδερφή της παρουσιάζονται σχεδόν αποκλειστικά outfit posts) ενώ με την Ολβέρα έχουμε ένα ακόμα κοινό, ασχολείται κι εκείνη με τα χειροποίητα κοσμήματα! Το μόνο που έχω να συμπληρώσω πριν απολαύσετε τη συνέντευξή της είναι ότι μου αρέσουν πάρα πολύ τα βιντεάκια της στο youtube για δύο βασικούς λόγους που κατ’εμέ κάνουν το κανάλι της να ξεχωρίζει: είναι σύντομα και περιεκτικά. Τελευταία μου άρεσε πάρα πολύ το βίντεο «Get Ready With Me! HolidayParty Makeup, Hair, and Outfit» γιατί σε έξι λεπτά τα λέει όλα!



1         Κατ’αρχήν μου έκανε μεγάλη εντύπωση το όνομά σου το οποίο είναι πολύ πρωτότυπο κι εγώ προσωπικά δεν το’χω ξανακούσει. Θες να ξεκινήσουμε απ’αυτό τη γνωριμία μαζί σου;
Σε ευχαριστώ πολύ ! Το όνομα μου Ολβέρα προέρχεται από τον συνδιασμό δυο ονομάτων Βέρα και Όλγα το πρώτο της γιαγιάς το δεύτερο της προγιαγιάς .


2         Απ’ό,τι καταλαβαίνω στο ιστολόγιο ασχολείσαι κυρίως με τη μόδα(ρούχα, αξεσουάρ) ενώ στο κανάλι σου περισσότερο με την ομορφιά (καλλυντικά, μακιγιάζ).Αυτή είναι μια συνειδητή επιλογή ή προέκυψε τυχαία; Το μπλογκ και το κανάλι τα ξεκίνησες ταυτόχρονα;
Ας το πάρουμε από την αρχή , τον Ιούλιο του 2012 αποφασίσαμε με την αδελφή να ανοίξουμε το δικό μας Fashion blog  που ονομάζεται From Pg With Love επηρεασμένες από πολλά ξένα blog που παρακολουθούσαμε φανατικά και μετά τον Φεβρουάριο του 2013 ξεκίνησα τα βιντεάκια στο κανάλι μου στο youtube Thepinkaboo93 . Όπως παρατήρησες και εσύ στο blog  ασχολούμαστε κυρίως με τη μόδα και στο youtube με την περιποίηση του προσώπου και το μακιγιάζ,  αυτό προέκυψε τυχαία και σταδιακά στα βίντεο μου θα βάλω περισσότερο το κομμάτι της μόδας που αγαπώ !

3         Εκτός από το μπλόγκινγκ με τι άλλο ασχολείσαι; Έχεις κάποιο χόμπι;
 Ναι είμαι φοιτήτρια , μου αρέσει πολύ να φτιάχνω κοσμήματα , να βλέπω ταινίες και να ακούω ασταμάτητα μουσική καθώς και να τα τραγουδάω...παράφωνα!

4         Σε ποια ηλικία κατάλαβες ότι σου αρέσει η μόδα και η ομορφιά και πόσων χρονών είσαι τώρα;
Τώρα είμαι 20 χρόνων , με την μόδα άρχισα να ασχολούμαι από πολύ μικρή: με θυμάμαι να σηκώνομαι πολύ νωρίς ή από την προηγούμενη και να ετοιμάζω διάφορα συνολάκια από το νηπιαγωγείο κιόλας και φυσικά έπαιζα και με τα καλλυντικά της μαμάς από τότε  . Πρόσφατα μια ξάδέλφη μου που έμαθε για το blog είπε χαρακτηριστικά ότι δεν παραξενεύτηκε που έχω fashion blog  καθώς ήμουν από τα λίγα 6χρόνα που ήξερε που έκαναν 100 ώρες να ετοιμαστούν και δεν έφευγαν από το σπίτι αν δεν είχαν αλλάξει ήδη 5 φορές ( να σου πω την αλήθεια αυτό συνεχίζεται και τώρα ) .

5         Εμείς μπορούμε να δούμε το στιλ σου στα outfit post στο ιστολόγιό σου,εσύ πώς θα το περιέγραφες σε κάποιον που δεν έχει επισκεφθεί ακόμα το μπλογκ σου;
Χμμ είναι ανάλογα τις μέρες και την διάθεση αλλά με 3 λέξεις sporty , chic και edgy

6         Ποια είναι η σχέση σου με τα αξεσουάρ; Απ΄ό,τι καταλαβαίνω έχεις μια αγάπη για τα χειροποίητα μιας και ασχολείσαι και η ίδια.Ισχύει;
Ισχύει ! Πιστεύω πως τα αξεσουάρ μπορούν να απογειώσουν ένα συνολάκι και φυσικά τα τιμάω ιδιαίτερα .

7         Αγαπημένο χρώμα έχεις;
Δεν θα έλεγα ότι έχω ένα αγαπημένο χρώμα αλλά μου αρέσει πολύ το άσπρο και το μαύρο .

8         Τι μακιγιάζ προτιμάς αυτή την εποχή του χρόνου;
Τα έντονα σκούρα χείλη .

9         Και τέλος η κλασική ερώτηση, ένα μυστικό ομορφιάς που θα ήθελες να μοιραστείς με τις αναγνώστριες του Beauty e-studio;

Θα πω το βασικότερο να καθαρίζουν καλά την επιδερμίδα και να την ενυδατώνουν, καθώς η επιδερμίδα μας αποτελεί τον καμβά του πορτρέτου μας .

(δείτε ολόκληρο το outfit εδώ)
     Κάπου εδώ η συνέντευξή μας έφτασε στο τέλος της, αλλά όχι και η συνεργασία μου με την Ολβέρα καθώς η blogger με το σπάνιο όνομα διάλεξε πρόσφατα μια από τις δημιουργίες μου για ένα casual outfit post που παρουσίασε στο ιστολόγιό της  , ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και giveaway στο οποίο μία από σας θα κερδίσει ένα κόσμημα που επέλεξε η Ολβέρα από τησυλλογή μου! Μέχρι να ανακοινωθεί ο διαγωνισμός στο μπλογκ της συντονιστείτε στη σελίδα της στο fb, ακολουθήστε την σε instagram και twitter και φυσικά μη χάσετε τα επόμενα βίντεο στο κανάλι της.
      Ολβέρα, σ’ευχαριστώ πολύ που έκανες ποδαρικό στη στήλη "Συνεντεύξεις με bloggers που ξεχωρίζουν" για το 2014 !

Post a Comment

2 Comments

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνέντευξη !!! <3

    ReplyDelete
  2. Να είσαι καλά, εγώ σ'ευχαριστώ για τη συνεργασία!

    ReplyDelete

I appreciate every comment!