Το πρώτο μου βραβείο!

Αν και το Beauty e-studio μετράει ήδη 4 και χρόνια στη μπλογκόσφαιρα αυτό είναι το πρώτο του βραβείο και ευχαριστώ πολύ την Ελευθερία από το Diary of a beauty addict που μου το χάρισε!
 Οι κανόνες που το συνοδεύουν είναι:
1.Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
2.Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε άλλα 11 μπλογκ και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
3.Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο. 
Πρώτα πρώτα λοιπόν θα απαντήσω στις ερωτήσεις της Ελευθερίας



1. Αγαπημένο χρώμα; 
Το μωβ και όλες οι αποχρώσεις του
2. Αγαπημένο τραγούδι; 
Δε μπορώ να διαλέξω, είμαι και στιχουργός , θα σας πω κανένα δικό μου και θα με πείτε ψωνάρα
3. Κόμπακτ ή υγρό makeup; 
πλέον bb ή cc cream το έχω καταργήσει το make up
4. Έντονα μάτια ή έντονα χείλη; 
Χείλη!
5. Αγαπημένος αριθμός; 
7
6. Βουνό ή θάλασσα; 
Θάλασσα, Κρητικιά είμαι, δε θα μπορούσα να απαντήσω διαφορετικά
7. Μακριά ή κοντά μαλλιά; 
Πλέον φανατικά κοντά
8. Κολάν ή jeans; 
Jeans
9. Δύσκολη ζωή ή απλά δύσκολες στιγμές; 
Δύσκολη ζωή που μπορεί να γεμίσει με όμορφες στιγμές
10. Πρέπει να δείχνουμε την αγάπη μας στον άλλον; 
Ναι. Αν και όπως λέει ένας πολύ σοφός φίλος μου μερικές φορές αγάπη μπορεί να είναι και το να μην κάνεις τίποτα για να άλλο (παράδοξο, αλλά σκεφτείτε το λίγο!)
11. Τι είναι το blogging για σένα; 
Τρόπος έκφρασης


Πάμε τώρα στις δικές μου 11 ερωτήσεις
1. Αγαπημένη ατάκα ή φράση που σε χαρακτηρίζει
2. Αγαπημένη ελληνική ταινία
3. Πριγκίπισσες ή νεράιδες (ή μεγαλώσαμε πια για τέτοια);
4.Πώς θα περιέγραφες το στιλ σου με μία μόνο λέξη;
5. Το απόλυτο μυστικό ομορφιάς για σένα
6.Το μέρος που νιώθεις πιο άνετα είναι...
7.Λατρεμένη σου συνήθεια
8. Κακή συνήθεια που δεν μπορείς να κόψεις με τίποτα
9.Πόσο χρόνο κάνεις για να βαφτείς(μέσος όρος)
10. Έχεις κάνει ποτέ δίαιτα;
11.Ένα πράγμα που δεν ξέρουμε για σένα και δεν το έχεις γράψει ποτέ στο μπλογκ σου (δεν είναι ανάγκη να είναι κρατικό μυστικό!)


Σ'αυτές τις ερωτήσεις θέλω να απαντήσουν τα ιστολόγια:
που φυσικά παίρνουν και το βραβείο!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες!

Post a Comment

3 Comments

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι <3 Θα το κάνω σύντομα!

    ReplyDelete
  2. ευχαριστώ για το βραβείο! =)
    σέχω κάνει tag στο "Tag Game - Το παιχνίδι της Αγάπης! "
    μπορείς να το δείς εδω: http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2014/02/tag-game.html και ελπίζω να το κάνεις κι εσυκαι να μου στείλεις link!! φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Μπραβο!
    Πολυ ωραιες οι απαντησεις σου!

    ReplyDelete

I appreciate every comment!